Strony

Google Website Translator Gadget

BALSAM BRĄZUJĄCY L'OREAL NUTRI BRONZE

L'oreal Nutri Bronze - mleczko nawilżające do codziennego stosowania - jest to jeden z najlepszych bronzerów jakich używałam, a przetestowałam ich sporo. Tego używam od roku i  pozostanę mu chyba wierna. 
Balsam daje efekt naturalnej opalenizny - stopniowo, ale widoczny już po pierwszym użyciu. Pomimo, iż nie jest to typowy balsam nawilżający - to nawilża. Balsam nie robi smug, zmywa się równomiernie, nie wyciera mi się w ręcznik po jednej kąpieli, nie schodzi plackami, nie brudzi ubrań. Zapach oczywiście typowy dla samoopalacza. Jest bardzo wydajny.   
A latem ślicznie podkreśla i pogłębia opaleniznę. 

                                                                                                               Polecam, Djors.    

9 komentarzy:

  1. Ja go też wypróbowałam i w dodatku podpowiem ci, że jak sie nim wysmarujesz przed opalaniem to opalisz się na piękny brązowy kolor i w dodatku bardzo szybko. Ja w ten sposób opaliłam sobie nogi ubiegłego lata a z tym mam zawsze problem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa, ja też mam problem z noga aby opalić, ręce i buzia chwyta w mgnieniu oka, Wypróbuje, szkoda , ze dziś lecę do roboty bo widzę , ze słońce już wstało. A czy nie będzie się ta opalenizna szybko zmywać ?

      Usuń
  2. witaj Djors,ja też bardzo lubię ten balsam ale mam bardzo duży problem z dostaniem go czy w sklepie czy w necie. Wczoraj trafiłam na jakąś stronke i zamówiłam 2 szt. ale już dzisiaj babeczka mi dzwoniła ze wyślą tylko jeden bo więcej nie mają. Możesz zdradzić gdzie się zaopatrujesz? Z góry dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też szukam od dłuższego czasu, mam końcówkę i ją oszczędzam aby mi starczyło do momentu zakupu - ani widu ani słychu na allegro ani w Rossmannie anie w Naturze. Jeszcze Superpharm została. Przeszukuję cały czas perfumerie internetowe - brak.

      Usuń
    2. No właśnie... ech szukam dalej :-)

      Usuń
  3. Witam ponownie! Po długich poszukiwaniach znalazłam coś takiego: http://www.nocanka.pl/loreal-sublime-bronze-mleczko-samoopalajace-200-ml-p-2121.html?manufacturers_id=9 zamówiłam i bardzo szybko przyszło, cena też niezła, wyrób zagraniczny. Niby wszystko to samo, użyłam dopiero 2 razy ale póki co efekt jest zadowalający, zobaczymy co będzie dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde zastanawia mnie od tej pory,czemu ten zapach jest tak paskudny :(( czemu oni nie umiją go zneutralizować??

    OdpowiedzUsuń